De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 Juni 2010 | Nederland, De Bilt

Morgenochtend is het zo ver! Om 10:55 vertrekt mijn vliegtuig, en ga ik via een tussenstop in Oslo naar Trondheim toe.
Mijn dag vandaag staat in het teken van leuke dingen doen: al mijn spullen pakken, zorgen dat ik niks vergeet, nog wat mensen gedag zeggen, vanavond met een hele stapel SAC-bestuurders klimmen in Bussum en vooral hopen dat ik morgen een beetje (mentaal) voorbereid ben op een maand stage lopen.

Gisteren heb ik met Matthieu (mijn scriptiebegeleider) nog wat dingen doorgesproken, bekeken wat nou echt de resultaten waren van het onderzoek dat we gedaan hebben, en ons vooral verbaasd over de anti-duidelijke communicatie die meestal vanuit Noorwegen komt.
Maar, al met al wordt het superleuk, ga ik (hopelijk) toffe dingen modelleren in Trondheim en komt het allemaal goed!
Mijn huisvesting daar is nu geregeld, ik ga een maandje in "Moholt student village" wonen. Allemaal gemeubileerde kamertjes op een hoop, met waarschijnlijk een hele berg buitenlandse studenten. Leuk, dus. Ik ben benieuwd hoe ver het is van het centrum/Complex Flow Design.

De volgende update komt vanuit Noorwegen, als ik de reis heb overleefd en een beetje rondgesnuffeld heb in Trondheim.

Nu verder met de orde van de dag: USAC-dingetjes regelen, kleren opruimen/maken/inpakken en hopen dat alles in mijn tas past!