De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

10 Juni 2010 | Nederland, De Bilt

Morgenochtend is het zo ver! Om 10:55 vertrekt mijn vliegtuig, en ga ik via een tussenstop in Oslo naar Trondheim toe.
Mijn dag vandaag staat in het teken van leuke dingen doen: al mijn spullen pakken, zorgen dat ik niks vergeet, nog wat mensen gedag zeggen, vanavond met een hele stapel SAC-bestuurders klimmen in Bussum en vooral hopen dat ik morgen een beetje (mentaal) voorbereid ben op een maand stage lopen.

Gisteren heb ik met Matthieu (mijn scriptiebegeleider) nog wat dingen doorgesproken, bekeken wat nou echt de resultaten waren van het onderzoek dat we gedaan hebben, en ons vooral verbaasd over de anti-duidelijke communicatie die meestal vanuit Noorwegen komt.
Maar, al met al wordt het superleuk, ga ik (hopelijk) toffe dingen modelleren in Trondheim en komt het allemaal goed!
Mijn huisvesting daar is nu geregeld, ik ga een maandje in "Moholt student village" wonen. Allemaal gemeubileerde kamertjes op een hoop, met waarschijnlijk een hele berg buitenlandse studenten. Leuk, dus. Ik ben benieuwd hoe ver het is van het centrum/Complex Flow Design.

De volgende update komt vanuit Noorwegen, als ik de reis heb overleefd en een beetje rondgesnuffeld heb in Trondheim.

Nu verder met de orde van de dag: USAC-dingetjes regelen, kleren opruimen/maken/inpakken en hopen dat alles in mijn tas past!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Stage bij CFD

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2010

Thuis!

13 Juli 2010

Laatste paar dagen + terugreis

04 Juli 2010

Dovrefjell

30 Juni 2010

Rustig weekje

27 Juni 2010

Cabin-trip, Statoil & meer
Nicole

Actief sinds 01 Juni 2010
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 32512

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Cycling in Kyrgyzstan and Kazakhstan

05 April 2014 - 28 Juni 2014

Cycling in Japan

01 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Studeren in Grenoble

11 Juni 2010 - 13 Juli 2010

Stage bij CFD

Landen bezocht: