Ticket geboekt?! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu Ticket geboekt?! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt?!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 Juni 2010 | Nederland, De Bilt

Zo. Wat een gedoe allemaal zeg, over 1.5 week op stage naar een land waar ze niet met euro's betalen, waarvan ik de taal volkomen niet sprek, en bij een bedrijf ga werken dat het schijnbaar allemaal prima vindt, maar waarvan ik niet echt hoogte krijg.

Tussenstand: ik heb inmiddels deze week al wel 2x contact gehad met Ernst, van CFD (Complex Flow Design, waar ik ga werken), en ben een ticket aan het boeken. Juist, dat is een lopend proces dat niet in een kwartiertje gebeurd is, omdat ik wil weten of het in Trondheim enigszins schikt als ik aankom op bepaalde data, en omdat ik geen creditcard heb en mijn mama onbereikbaar is, dus ik geen betaalmiddel heb.
Maar, in het geval dat beide "uitdagingen" vanmiddag opgelost worden, zou mijn reisschema er als volgt uitzien:
Fri 11 Jun 2010

12:25 - Trondheim Vaernes Apt
13:20 - Oslo International Apt

16:20 - Oslo International Apt
18:05 - Amsterdam

Dus, dan ga ik over 1.5 week al naar Noorwegen toe! :D Spannend-spannend, ik ben benieuwd of het ook allemaal zo gaat lopen!

• 03 Juni 2010 - 01:15

Mathilde:

Ik ben ook benieuwd! Dus blijf maar lekker veel updates schrijven :) heel veel plezier in elk geval! liefs Mathilde