Stage in Noorwegen, dus toch! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu Stage in Noorwegen, dus toch! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu

Stage in Noorwegen, dus toch!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 Juni 2010 | Nederland, De Bilt

Hi hi, wat een mazzelkont ben ik toch ook! Ik mag een maand stagelopen in Trondheim, bij een bedrijf dat numerieke modellen maakt van allerhande (geologische) processen waarin vloeistofmechanica een rol speelt. Ik ben via de experimenten die ik voor mijn scriptie heb gedaan in contact gekomen met dit bedrijf, en zij vonden het wel leuk om stages mogelijk te maken voor een aamtal Utrechtse geologen.

In eerste instantie had ik bedacht dat ik op 7 juni zou vertrekken, maar aangezien dat al over een week is en ik vandaag pas te horen kreeg (in een behoorlijk beknopt mailtje) dat het feest doorgaat, heb ik besloten dat dat een weekje later wordt.
Dus, nu is er in een korte tijd opeens een hele hoop te regelen! Ticket boeken, uitvogelen wat ik nou precies ga doen, (niet op de laatste plaats) mijn scriptie afmaken en een hele stapel USAC-dingen. Maar, ik heb er zin in, volgens mij wordt het een mooi avontuur!:D