Ready to go..! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu Ready to go..! - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Nicole Clerx - WaarBenJij.nu

Ready to go..!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 December 2010 | Nederland, De Bilt

Zo. Vandaag wordt het definitief, en heb ik (voorlopig) geen huis meer in Utrecht. Mijn kamer is leeg, al mijn spullen zijn verhuisd naar Roermond en de komende dagen staan in het teken van vriendjes zien, mijn zooi definitief inpakken en bedenken waar ik mijn - voorlopig - laatste avond in Nederland, die toevallig ook Oud & Nieuw is, ga doorbrengen.

Het blijft een raar idee, dat ik over (minder dan) een week in Frankrijk "woon"..! WIEHOEW, zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 01 Juni 2010
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 32506

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Cycling in Kyrgyzstan and Kazakhstan

05 April 2014 - 28 Juni 2014

Cycling in Japan

01 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Studeren in Grenoble

11 Juni 2010 - 13 Juli 2010

Stage bij CFD

Landen bezocht: